Meillä voit helposti peruuttaa tai palauttaa tilauksesi tarvittaessa. Tällä sivulla löydät kaikki tiedot palautusoikeudesta, palautusprosessista ja tuotteiden palautusehdoista. Selitämme myös, kuinka tilauksen voi peruuttaa ja miten palautusprosessi toimii.
Onko sinulla kysyttävää palautuksista tai peruutuksista? Älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme – autamme mielellämme!
Sinulla on mahdollisuus peruuttaa tilauksesi. Pyydämme sinua ystävällisesti ilmoittamaan meille mahdollisimman pian, mukaan lukien tilausnumero. Mitä nopeammin saamme pyynnön, sitä suurempi mahdollisuus on, että voimme estää tilauksesi käsittelyn.
Joissain tapauksissa meidän on saatettava tilaus peruutetuksi, esimerkiksi kun:
Tällöin maksusitoumus kumoutuu ja jo maksetut summat palautetaan kokonaisuudessaan.
Onko sinulla kysyttävää tilauksesi peruutuksesta? Ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme, autamme mielellämme!
Pyrimme tekemään ostokokemuksestasi mahdollisimman sujuvan. Jos haluat palauttaa tuotteen, tarjoamme yksinkertaisen ja läpinäkyvän palautusprosessin suoraan verkkosivustomme henkilökohtaisen tilisi kautta. Alla selitämme vaihe vaiheelta, miten palautus järjestetään.
Olemme ylpeitä siitä, että tarjoamme enemmän kuin EU-standardi: vaikka EU-lainsäädäntö antaa sinulle 14 päivää perua ostoksesi, me annamme sinulle 30 päivää palauttaa tuotteen — ilman kysymyksiä.
1. Kirjaudu tilillesi
2. Siirry tilauksiisi
Kun olet kirjautunut sisään:
Napsauta vasemmasta valikosta kohtaa "Tilaukset".
Etsi tilaus, jonka haluat palauttaa, ja napsauta "Näytä tilaus" (tilauslaatikon oikeassa yläkulmassa).
TILAUS TOIMITETAAN KUORMALAVALLA
LORIANO RETURNS
LEEMSTRAAT, 7
4705RT ROOSENDAAL
NEDERLAND
3. Lähetä palautuspyyntö
Napsauta "Palautuspyyntö" sen tilauksen vieressä, jonka haluat palauttaa.
Näet luettelon tilauksesi tuotteista. Jokaiselle tuotteelle:
Valitse palautettava määrä (jätä 0, jos pidät tuotteen).
Valitse palautuksen syy avattavasta valikosta (esim. "Muutin mieleni", "Tilasin väärän koon" jne.).
Halutessasi lisää kommentti lisätietoja varten.
Kun olet valmis, napsauta "Jatka" siirtyäksesi seuraavaan vaiheeseen.
4. Vahvista palautusosoite
Huom: Tämä osoite täytetään automaattisesti tilauksesi mukaan eikä sitä voi muuttaa.
5. Valitse kuljetusyhtiö
Valitse alueesi perusteella listasta sopiva kuljetuspalvelu.
Palautuksen toimituskulut näytetään.
Valitse sopivin vaihtoehto ja napsauta "Jatka".
6. Maksa palautuskulut
Sinua pyydetään maksamaan palautuslähete turvallisen maksusivustomme kautta.
Kun maksu on suoritettu, palautuslähete lähetetään sähköpostiisi.
7. Lähetä palautuspaketti
Tulosta palautuslähete ja kiinnitä se turvallisesti pakettiin.
Vie paketti valitsemasi kuljetusyhtiön noutopisteeseen.
Varmista, että paketti on hyvin pakattu, jotta se ei vaurioidu kuljetuksen aikana.
Pyydä toimituskuitti ja säilytä se, kunnes palautus on käsitelty.
Tärkeää: Emme ole vastuussa palautustuotteista, jotka saapuvat vaurioituneina huonon pakkaamisen tai huolimattoman käsittelyn vuoksi. Jos palautus on vaurioitunut, siitä voidaan vähentää arvonalennusmaksu hyvityksestäsi.
8. Palautuksesi käsittely
Jos palautus hyväksytään, hyvitämme summan 14 kalenteripäivän
Saat vahvistussähköpostin, kun palautus on tarkistettu ja hyväksytty
Hyvitys maksetaan alkuperäiselle maksutavalle (luottokortti, PayPal, Apple Pay jne.)
Huom: palautuksen näkymiseen tililläsi voi kulua aikaa riippuen maksupalveluntarjoajasta tai pankistasi.
Voit palauttaa tilauksesi 30 päivän sisällä sen vastaanottamisesta, kunhan seuraavat ehdot täyttyvät täydellistä hyvitystä varten:
Jos tuote on vahingoittunut tai jos palautus ei ole postitettu, palautussumma voi vähentyä arvon alennusmaksuista.
Palautuskulut näytetään selkeästi palautuspyynnön yhteydessä tililläsi. Voit valita alueellesi parhaiten sopivan vaihtoehdon kuriirin valinnan yhteydessä.
Voit palauttaa tilauksesi 30 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta edellyttäen, että seuraavat ehdot täyttyvät, jotta saat täyden hyvityksen
Tällaisissa tapauksissa:Olet täysin vastuussa oman kuriirin järjestämisestä tuotteen palauttamiseksi.
Kannat palautuksen suorat kustannukset.
Lavakokoisten tuotteiden palautuskustannukset ovat noin 50 € tai enemmän, valitsemastasi kuriirista riippuen.
Tuote on pakattava turvallisesti ja suojattava kuljetusta varten vahinkojen välttämiseksi.
Suosittelemme valitsemaan vakuutetun lähetyksen seurantamahdollisuudella ja säilyttämään lähetyskuittisi, kunnes palautuksesi on täysin käsitelty.
Olet vastuussa vain tavaran arvon alenemisesta, joka johtuu käytöstä, joka ylittää sen, mikä on tarpeen niiden luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan toteamiseksi.
Onko sinulla kysyttävää palautuksista tai tarvitsetko apua palautuksen rekisteröinnissä? Älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, autamme mielellämme!
Kyllä, jos palautat tuotteen tyytyväisyystakuun puitteissa, pyydämme sinua tekemään sen alkuperäisessä pakkauksessa. Näin tuote pysyy hyvässä kunnossa ja voi mahdollisesti saada uuden elämän.
Jos sinulla ei ole enää alkuperäistä pakkausta tai se on vahingoittunut, ei hätää. Arvioimme tuotteen ja pakkauksen kunnon ja määritämme, onko tuotteen arvossa mahdollista heikkenemistä.
Vahinkojen välttämiseksi kuljetuksen aikana suosittelemme, että pakkauksesi on huolellisesti tehty:
Pakkaamalla tuotteen huolellisesti vältät vahingot kuljetuksen aikana ja varmistat, että palautus käsitellään sujuvasti.